HTML

2 ho India

Jelenleg 35 evesen, meg mindig keresem az utam... Divatosan hivhatjuk "midlife crisis" nak is a helyzetem: tobb eves munkamanias multtal - egyszer csak azt ereztem, hogy menet kozben lemaradt valahol a lelkem. Ugy ereztem, ha nem valtoztatok kockaba zart, napi 8-9 orat egy gep elott ulo eletemen, akkor szep lassan megzakkanok. A csaladom szerint ez mar bekovetkezett, amikor eladtam a panellakasom, amelyert evekig 2 munkahelyen gurcoltem, feladtam a munkam es ugy dontottem par honapig nem akarok csinalni semmit. Semmit, amit nem akarok:-) A dontesem ota eltelt 3 es fel honap es most itt ulok Indiaban, a Himalaja labanal es csak nezek, mint a moziban:-)...

Friss topikok

  • gonda_123: Csak ámulok és bámulok! Ügyes vagy, gratulálok! Mikor jössz haza? :-) Puszi Gy. (2012.10.19. 13:56) Hat ez is eljott...:-))!
  • Navegre: Szia Judit! Szep kihivas mar a kajak nevet is megjegyezni:-))Kepzeld itt is van helyi AXN:-))) (2012.09.14. 08:47) Mysore - elso napok

Mysore - elso napok

2012.09.11. 10:30 Navegre

Az atmeneti hazigazdaim nagyon kedvesek es segitokeszek:-) Nyugdijasok es 3 kiado szobajuk van - akar teljes ellatassal. Jelenleg 2 indiai egyetemista lany lakik naluk. Csak reggelizni szoktam lemenni hozzajuk, olyankor kicsit beszelgetunk es probalok minel tobbet megtudni a kajakrol, mert nem vagyok valami felkeszult a temaban... Susheela mindig haztartasbeli volt, Uthappa pedig a rendorsegnel dolgozott korabban. Ok Susheela es Uthappa:-)Susheela, Mysore

 Susheela, Mysore

 Mysore

 Uthappa, Susheela, Mysore

Egy emeleti szobaban vagyok, nagy terasszal, amely egy csendes utcara + egy palmafara nez. A legjobb benne, hogy kb. 100 meterre van az iskolatol, tehat jovo hettol nem kell hajnalonkent sokat utaznom:-) Es meg rendes uzlet is van a kozelben:-))Mysore, Gokulam

Mysore, GokulamTegnap voltam a varosban, es nagyon orulok, hogy itt van a szallasom - villanegyednek mondanam, teljesen megfelel az altalunk megszokott standardeknek. Gokulamnak hivjak ezt a keruletet, ha szeretne valaki erre jarni, csak ajanlani tudom:-) Ezzel szemben a belvarostol nem voltam elajulva... Szep a mysore-i palota, de attol eltekintve egy hatalmas, kaotikus, legszebben is fogalmazva 'nyocker' legdurvabb reszere emlekezteto hely... Gondolom, azert vannak meg szep keruletei a varosnak... Ja, es Mysoreban ugy 10 millioan elnek:-)

Mysore Palace

 Mysore Palace

Mysore Palace

Mysore Palace

Mysore Palace

Mysore Palace

Mysore Palace

Mysore Palace

Az internetcafeban, ahol most irok, igy nez ki egy furdoszobabol hazioltarra alakitott szentely:-)) Bal szelso oldalon, ha jol ertettem, Shri Baba fenykepe lathato, aki most kezd hires szent lenni, es barmivel kapcsolatban lehet hozza imadkozni:-)))

Mysore

Mysore

Mysore

Elso nap 'jobb hijan' leszolitottam egy ismeretlen lanyt, hogy merre szokott kajalni es szerencsemre elvitt megmutatni egy par helyet. Amandanak hivjak, amerikai es astanga jogat tanul a hires Shri K Patthabi Jois iskolaban. Mysoret altalaban az astanga jogaval szoktak azonositani jogas korokben. Az astanga jogara jellemzo, hogy meghatarozott sorban vannak osszeallitva a poziciok (asanak) es minden poziciot egy a korabban elmlitett Napudvozlettel kotnek ossze. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy egesz oran fekvotamaszokat nyomnak az elemek kozott:-)) Szoval csak nagyon jo formaban levo es dinamikus mozgast szereto emberek csinaljak:-) Amandatol kaptam tel. szamot, arra az esetre ha nagyon elveszettnek ereznem magam...

http://kpjayi.org/

Vettem egy helyi telefonkartyat, majd arrol fogok reklamalni az otthoni banknak, hogy megis mit csinaltak a szallasra szant utalasommal... Erdemes hozni igazolvanykepet es fenymasolatot az utlevelrol es vizumrol, mert ezeket kerik a simkartya vasarlasnal. Illetve meg kell adni egy helyi kontakt szemelyt, cimmel, telefonszammal - ezt leellenorzik es csak ezutan (kb. 3 ora) aktivaljak a kartyat. Az Airtel szolgaltatot javasoltak tobben a neten, a karya es aktivalas 100 INR volt, ebbol 20INR marad a kartyan, illetve azutan annyit toltesz fel ra, amennyit akarsz... Azota negyed orankent reklam smsek jonnek rajt, ugyhogy nem fogom sokat hasznalni...:-))

2 komment

Címkék: India Utazas Mysore Gokulam Mysore Palace

A bejegyzés trackback címe:

https://szabinvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr344767994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskezit csókolom 2012.09.12. 11:52:13

Megtanulhatnál indiai kajákat készíteni és ha hazajössz, rendezhetnél egy kis indiai estet! :)
chapati készítésével én már próbálkoztam, nem sok sikerrel.
Érezd jól magad!
(K.Judit. - AXN)

Navegre 2012.09.14. 08:47:47

Szia Judit! Szep kihivas mar a kajak nevet is megjegyezni:-))Kepzeld itt is van helyi AXN:-)))
süti beállítások módosítása