HTML

2 ho India

Jelenleg 35 evesen, meg mindig keresem az utam... Divatosan hivhatjuk "midlife crisis" nak is a helyzetem: tobb eves munkamanias multtal - egyszer csak azt ereztem, hogy menet kozben lemaradt valahol a lelkem. Ugy ereztem, ha nem valtoztatok kockaba zart, napi 8-9 orat egy gep elott ulo eletemen, akkor szep lassan megzakkanok. A csaladom szerint ez mar bekovetkezett, amikor eladtam a panellakasom, amelyert evekig 2 munkahelyen gurcoltem, feladtam a munkam es ugy dontottem par honapig nem akarok csinalni semmit. Semmit, amit nem akarok:-) A dontesem ota eltelt 3 es fel honap es most itt ulok Indiaban, a Himalaja labanal es csak nezek, mint a moziban:-)...

Friss topikok

  • gonda_123: Csak ámulok és bámulok! Ügyes vagy, gratulálok! Mikor jössz haza? :-) Puszi Gy. (2012.10.19. 13:56) Hat ez is eljott...:-))!
  • Navegre: Szia Judit! Szep kihivas mar a kajak nevet is megjegyezni:-))Kepzeld itt is van helyi AXN:-))) (2012.09.14. 08:47) Mysore - elso napok

Egy honapja... es elobb-utobb fejre allok:-)

2012.09.26. 12:10 Navegre

Tegnap este faradtan hazavanszorogtam suli utan - nap kozben nem volt idom vasarolni - igy nem volt semmi vacsorazni valom. Ismet aramszunet volt - ami azt jelenti, hogy akkurol ugyan van annyi aram a hazban, hogy egjen a lampa, de arra mar nem eleg, hogy meleg vizet is lehessen kesziteni - igy az aramra varva csak lerogytam az egy szem szekemre. Akkor rajottem, hogy mindenem sajog, igy testem 50 % at szepen bekentem kamforos sportkremmel, hogy reggelre ne fajjon semmim, mert ismet edzes... Azutan eszembe jutott, hogy veszhelyzet es honvagy esetere hoztam otthonrol egy kis hazai kolbaszt:-) Nem hianyzott az ize - egesz jol birtam eddig a hazai izek hianyat - de amikor a sportkremem altal arasztott 'kamforos nagymamaillat' belengte a szobat es megkostoltam a kolbaszt, ismet helyreallt a vilag egyensulya szamomra:-)))MG 9144

Hihetetlen, hogy neha egy iz vagy illat mennyit szamit:-))) Es ekkor eszembe jutott, hogy pont 1 honapja erkeztem Indiaba:-))

Egyebkent ma megtudtam, hogy hivatalosan naponta 3 ora aramszunet van, de a valosagban ez 5-6 ora is lehet. A helyiek mar berendezkedtek erre az allapotra, igy a legtobb hazban van akkumulator, ami ilyenkor minimalis szinten azert mukodik. Nagyjabol 15000 rupia egy ilyen generator beszerzese es beszerelese, de par ev alatt megterul...

A suli mostanaban egesz huzos - sokat mozgunk, sokat kell tanulni - minden nap uj es uj helyzetekkel, felelmekkel kell szembenezni... Nagyon sok egyszerre az uj info, a fizikai megterheles es a pszichologiai kihivasok sora - mert olyan helyzetekkel kell sokunknak szembeneznunk, melyekkel korabban esetleg nem talalkoztunk. Kiallni es fel oran keresztul beszelni egy nagy csoport elott angolul - olyan dolgokrol, melyeket elozo nap tanultal meg - minden apro infora figyelve, sokszor nagy kihivas. Na a szanszkrit eneklesrol nem is beszelve:-))) Minden orat egy rovid szanszkrit enek nyit es egy masik zar. Elso heten csak kozosen kellett enekelni a csoporttal (igy siman el lehetett vegyulni:-)), ezen a heten mar egyedul kell a csoport elott, ha tanitasz - gondolhatjatok mit adtam elo, amikor hirtelen semmi dallam nem jutott eszembe a szoveghez...:-) Arrol nem is beszelve, hogy kb. 8 eves lehettem, amikor az eneklesem utan az enek tanarnom azt mondta, hogy felment eneklesbol, eleg ha csak megmutatom a fuzetem felev vegen:-))) Azota nem kellett enekelnem, nem hogy csoport elott szanszkritul:-))) 

Nem csak a folyamatosan idegen nyelven valo beszed, de sok joga pozicio is kihivast jelenthet. Szamomra ilyen a fejen allas. A joga poziciok Kiralyanak tartjak, a kivitelezes osszetettsege es orvosi jotekony hatasa miatt. Egy kezdonek 3 hettol akar 6 honapig is tarthat a ravezeteto gyakorlatok ismetlese, ameddig a szervezet megerosodik es felkeszul a biztonsagos kivitelezesre. Azt hiszem en az utobbi csoportba tartozom, de itt csak 4 hetem lesz a megtanulasara. Ha valaki szeretne megtanulni a fejenallas kivitelezeset, csak nagyon jo tanar mellett vagjon bele:-)))

Azt modjak, amikor egy poziciot nehez megcsinalnunk nem pusztan a fizikai korlatokat kell legyozni, de a mentalis ellenallast is. Hiszen minden pozicionak lelki hatasa is van. Igy sokszor az elnyomott felelmeinkkel kell szembeneznunk egy uj pozicional. A fejen allas kulonosen pikans ilyen szempontbol, hiszen nem csak a 'nyakunkat' feltjuk benne, hanem az egesz vilagkepunket meg kell forditsuk, 'el kell engednunk', hogy kivitelezni tudjuk. Es ehhez idore es turelemre van szukseg..:-))

A fejenallast soha nem szerencses onmagaban gyakorolni, foleg nem utolso poziciokent, mert noveli az EGOt es agresszivitast. Mindig egyutt erdemes gyakorolni pl. a gyertyaallassal - mert a ketto egyutt kiegyensulyozza a szervezetben vegbe meno folyamatokat es igy ervenyesulni tud a ket pozicio jotekony hatasa:-) Ha egyutt gyakoroljuk oket, batrabbak leszunk, erosodik a teljes szervezetunk, javul a koncentracionk es a memoriank, a verkeringesunk, optimistabban fogjuk latni a vilagot es rugalmasabban tudunk majd reagalni minden elethelyzetre:-))

Szólj hozzá!

Címkék: India Utazas Mysore Joga Yoga India Bharath Shetty

A bejegyzés trackback címe:

https://szabinvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr284803937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása